Vilken dag.

Känns aningen tungt nu. Klockan är snart 22 och jag har fortfarande ingen modell till morgondagen. Sminkningarna gick inte som jag tänkt idag. Överhuvudtaget. Midsommar verkar falla platt som en pannkaka för min del. Önskar jag kunde få krypa ner under täcket och inte behöva kika upp förrän allt är lugnt och solen skiner.

En av ljuspunkterna är att det bara är två dagar kvar av kursen. Den andra är shoppingturen med Sandra idag, den gick åtminstone bättre. Påminner mig iofs bara ännu mer om att mina inkomster inte är skyhöga nuförtiden. Med tanke på att jag behöver köpa en ny telefon nu lär jag väl få leva på luft och ren livsvilja i sommar.

Glöm aningen.

Det känns riktigt tungt nu.




Kommentarer
Postat av: sassa

glöm inte incidenten med glasen oxå;)

2010-06-22 @ 22:31:27
Postat av: Amanda

Kämpa ;)

2010-06-24 @ 14:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0