-


Hört i sängen imorse

Jag: Vad är klockan?
A: Halv sju
J: HALV SJU?! Men... vad gör jag vaken??

Klockan var inte halv sju, snarare lite över åtta, men i ren protest vägrade jag gå ur sängen och låg kvar ett par timmar till. Nu är klockan lite drygt tolv. Har förvisso varit uppe ett tag, men har inte så jättemycket för mig, får jag säga. Ett kik på termometern säger mig att jag borde gå ut, 15 grader varmt är inte att leka med! Å andra sidan glömde jag min jacka hemma igår, så det skulle för min del innebära t-shirt och en jäääättetunn tröja över. Det i sin tur skulle innebär att jag inte kan gå i skuggan någonstans, för då blir det lite kyligt! Inte helt lätt beslut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0