Back to life

Återigen tisdag, och helgen har flugit förbi i ett nafs. Varit mycket jobb, mycket slem och ännu mer hostande, och mycket mys. När jag återigen befinner mig på hemmaplan blir livet mest grått o trist, och det även bokstavligt talat, för regnet fullkomligt öser ner och har så gjort hela dagen. Men vill inte klaga - jag välkomnar allt som tar kål på snön, men fråga mig om en vecka igen, så ska vi se om jag inte kan klämma fram ett par svordomar även över regnet.

Har, mest för att hitta på något, bokat tid på Barbarella imorgon, för att göra 3 stycken dermal anchors på framsida underarm. Låter säkert helknasigt, but I have a good feeling about it :)

Är egentligen bara några timmar kvar jag behöver slösa bort, för imorgon ska jag som sagt till Göteborg med Sandra, vi ska göra stan och efter det är det aerobics, och där gick onsdagen. Torsdagen jobbar jag, och det är gött, där går ju större delen av torsdagen också. Sen är det ju fredag, och då blir allt automatiskt mycket bättre, det vet alla. Sen ska det även vara kärven, dagen till ära. Hur som helst - nöjd med helg bara, och en ledig helg dessutom, blir inte mycket bättre. Avskyr att vara ledig på veckorna, men helgerna, det är gött! Spelar väl ingen roll om man inte gör något, det är ju helg. Fattar ju vem som helst.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0