deklarerad

Nu så, färdigdeklarerad och klar för i år! Kommer inte skramla så värst mycket i kassan i sommar, speciellt inte när jag fick min innestående semesterersättning från förra året i höstas, pga ägarbytet och sådär. Men va katten, fortfarande ett tillskott på några tusenlappar - jag tackar och bockar!

Ytterliggare en sak att se fram emot till helgen: blir revyn Tagen på Tånga på lördag med Andreas, har höga förväntningar, de brukar göra bra ifrån sig! Fundersam dock på om vi kommer hänga med i skämten, inte så värst insatt i Vårgårdas lokalkändisar, om jag ska vara helt ärlig. Men det spelar väl föga roll, kommer bli skittrevlig även om hela jäkla farsen suger! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0