morgondagens bekymmer!

Imorgon måste jag sätta mig ner, ta det lugnt, tänka över saker och ting, och ta ett av de största beslut jag någonsin tagit.

Jag måste ha en ny dator!

Jag dödar min nuvarande bit för bit, sekund för sekund. Det kan låta sorgligt, men vi kan inte längre leva ihop. Därför åker kräket ut med en dators motsvarighet till arslet före. Kan dock behöva lite hjälp i avgörandet, har ett par stycken jag väger mellan. Det är av största vikt att jag kan spela Sims 3 på den, sen är resten egentligen bara bonusar. Som det här med Bluray. Det tänker jag att, det kan ju vara gött o ha liksom? 

Det kommer hur som helst bli ett bekymmer för morgondagen. Nu tänkte jag alldeles strax krypa ner, för jag har en sån där jobbig morgon framför mig igen, då jag måste duscha innan jag går till jobbet. Försökte förklara för Oskar varför just morgonar är ett så känsligt ämne för mig, och varför jag inte bara kan gå upp den där kvarten (HAHA! Som om det tar en kvart för mig o duscha på morgonen va, måste ju hinna sova och bara stå och mysa en halvtimme i det varma vattnet också!) tidigare och göra det jag ska. Det tar liksom en kvart x 3 bara att TA MIG UR SÄNGEN.

Det är bara att inse. Jag behöver någon som sparkar mig ur sängen på morgonen. Alternativt lockar med smarrig frukost. Eller kakor. Skulle det till exempel serveras saft och bullar på morgonen skulle jag inte vara lika svår med att gå upp.

   

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0