utflykt

Tog en utflykt med mamma och mormor till Grästorp idag - det skulle inhandlas kökslampa sa mamma. Innan dess skulle vi förstås fika i Vara, och let me tell you: DET ÄR EN LAGLÖS, OPLOGAD JÄVLA HÅLA! Skulle försöka parkera, gick åt helskotta. Slutade med att jag ställde bilen i en snöhög, halvvägs mitt ute i vägen, klev ur, smällde igen dörren, fräste att "här ska vi fan stå", låste bilen och gick.

Blev fikastund på Nordpolen med kaffe och krämbulle, och mamma tappade bort knappsatsen till sin telefon. Höll på skratta mig fördärvad när pappa ringde och hon försökte trycka på grön lur utan att ha någon knapp att trycka på :D Höll själv på skrämma livet ur honom när jag berättade att jag parkerat Saaben mitt i gatan, i en snödriva. Jag hörde hur hans hjärta hoppade över ett par slag, lovar!

Blev hur som helst en fasligt trevlig tur med mycket flams och trams, som det alltid blir när jag och mamma hamnar i sällskap med mormor. Hon påstår att vi är tokiga. Förstår inte vad hon menar.

Tog även en tur i skogen på Solitha när jag kom hem, och oj vad det var länge sedan! Kommer ha en gruvlig träningsvärk imorgon, men det kan det vara värt! Tänkte faktiskt sova nu, upp och jobba imorgon, och det har varit en lång dag idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0