... now what?


Den här dagen tog en oväntad vändning, det må jag säga.

Inledde dagen på toppenhumör efter höjdarfilmen igår kväll, men det tog fan inte många minuter innan jag satt och lipade som ja. Jag vet inte. Ni kan väl tänka er själva.

Det är inte det att jag har några illusioner om att få vara med och bestämma, eller överhuvudtaget vara delaktig i beslutet, vilket hur som helst är försent nu, nej. Det jag tycker är att jag, vid det här laget, åtminstone borde få veta överhuvudtaget, utan att behöva fråga.

En liten tanke jag har bara. Den får stanna kvar här, för jag ska ta o leta fram något att äta, sen drar jag fram och tränar, i ett ynkligt försök att trötta ut kroppen lika mycket som mitt huvud just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0