oh, what fun it would be

Nu tror ni väl att jag struntat i att skriva här bara för att försöka lura i er att jag har ett liv, men så är det faktiskt inte. Att jag låtsas ha ett liv alltså. Har istället haft en välbehövligt supermysig helg, och tankarna långt ifrån mitt ofta vardagsurtrista liv.

Veckan som kommer ser till en början ganska packad ut, och det känns inte alls fel.

Först leka chef tidiga passet på måndag, sen blir det träning på det, och sen kommer jag tycka att jag är klar för dagen. Tisdag jobbar jag sent, onsdag blir det tidigt, sen träna på det. Torsdag måste ju bli sent, och sen är jag ledig veckan ut! Hörde dessutom talas om IKEA-besök och själv skulle jag mer än gärna ta en tur till stan. Synd dock att jag behöver hålla i mina slantar. Typ jättehårt. Ungefär så hårt så att man skulle kunna sätta eld på mitt hår utan att jag ens skulle göra ett försök att använda händerna för att släcka det.  Så hårt behöver jag hålla i pengarna. Egentligen.

Måste dessutom klämma in ett möte med morfar och banken. Vi ska starta krig mot mitt bankkonto!

Sa någon att det var final i Melodifestivalen på lördag också? Haha, nej... Det var väl det jag tänkte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0