God natt

Jävla toppendag idag, kickar ju fan arsle på kursen!

Anna-Carin (lärare): Vet du, jag har ingenting att anmärka på. Du har om möjligt gjort henne ännu friskare och fräschare än jag gjorde när jag demade på henne förut, och det är ju helt fantastiskt bra!

Skulle även göra en perfekt mun som sista moment på timman. Var som vanligt inte lite nervös när hon skulle bedömma, och när hon börjar med att "Att göra en perfekt mun i beige, vilket du gjort, är skitsvårt. Det är så lätt att det glider in i den egna hudtonen och att konturerna inte blir skarpa, men... I'm stunned. Det är en perfekt mun!"

Kände mest för att hoppa, tjuta och skrika "FY FAN VAD JAG ÄR BRA!", men jag sansade mig givetvis. Hade ju inte sett klokt ut liksom.

 

I övrigt ligger jag och håller tummar och tår så hårt jag bara kan. Varför får ni veta om allt går vägen, annars kan ni bara glömma det här stycket. 

 

Nu läggdags, imorn blir det plugg-plugg-plugg inför teoriprovet på onsdag.

 

Hehe. Trodde ni förresten att det inte skulle bli mer smink i min väska? Tänk om. På torsdag ska jag på ID Bare Minerals-utbildning och kommer gå därifrån med äääännu mera smink. Botten kommer trilla ur väskfan en vacker dag.  


Kommentarer
Postat av: Sassa

Jag håller både tummar och tår!:D

2010-05-04 @ 14:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0