Lång vecka bakom mig, och lång vecka framför mig.

Blev en sen kväll återigen, härligt att titta på klockan och utan problem kunna räkna de få timmar som är kvar tills klockan ringer, underbart! Kommer dock sova som en prinsessa - ligger och sniffar på ett hörn av min tröja som doftar ack så ljuvligt. Somnade med den under näsan igår och tackar gud att den fortfarande inte återtagit sin normala doftton.

Inte så väldigt laddad inför veckan som kommer, men hoppas det ska ordna upp sig ganska snart - kommer bli en lång vecka med flera långa dagar. Ska försöka klämma in lite (kanske mer än lite) träning också, för inte sjuttan hann jag med det förra veckan, och behöver döva mitt dåliga samvete för det. Mig veterligen inget jobb på Shell, och det ger mig kanske till och med lite fritid i veckan. Vore inte helt fel! Dock skola även på lördag, så sovmorgon först på söndag - suck... Det känns lite tungt. Jag är ju som bekant ett ganska stort fan av just sovmorgonar annars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0