Trötter.



Schleten
?




Schleten ja. I think NOT va...

Eller kanske lite. Typ yttepyttelite. Bara såpass att jag tror jag kan duscha utan att somna ståendes. Packar väskan inför helgen. Har försökt inbilla mig att det är en liten minisemester, men kommer nog knappast bli så lyxigt. Har än så länge lagt ner en skjorta. Borde jag väl klara mig på? Plattång och en extra skjorta. Kameran åker också med. Svårt att säga om det blir några bilder (lär ju knappast se piggare ut ju längre tiden går!).

I övrigt en ganska bra dag idag, rätt långtråkig mellan varven, men hallå. En torsdag på Lindex i Kungsbacka. Var ju bara barnvagnar o gamla tanter. Ingen rusning precis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0