uppdatering.

"Äntligen är din beställning på väg. Enligt postmannen borde den dimpa ner i brevlådan imorgon fredag."

Nu så. Nu ska det väl bli ordning och reda på mig, ska bli en strukturerad människa minsann. Är alltså en almanacka som är på väg, inget annat.

Idag har jag varit på utbildning med ID BareMinerals, blev en ganska lång dag, och med det ganska flamsigt redan från starten. Elin kläckte morgonens första asgarv med "ahmeh, hellre påååsatt än åsiiiiidosatt'er!" (på värmländska också, gotta löv it).

Fick bytt mina smycken på armen också, så nu bling-blingar jag lagom till sommarvärmen hoppas jag! Kommer glittra finfint :)

Kan förresten meddela att det här med smink verkligen förvridit skallen på mig, speciellt nu när de tar upp hela helgerna också. Åkte snålskjuts från mormor igår med Lasse (mormors bror), så frågade han vad jag gjorde lördag den 15, och min första tanke var "men... vem kan HAN vilja att jag ska sminka?! Inte honom väl? :S". Visade sig att han fyllde år och planerade kalas och tårta, så klart. Ville ju inte sminkas. Men ni förstår vad som hänt med mitt huvud. 

Ska även bli härligt med söndag snart. Eller lördag kväll bara, behöver en kväll när jag kan känna att jag är helledig dagen efter, för jag kan fan inte njuta av tiden jag är ledig på vardagarna, tänker bara på allt jag måste göra innan morgondagen och innan jag lägger mig. Som nu. Insåg precis att jag ska ha med alla renskrivna anteckningar imorn. Missat det totalt. Fan också. Ser vad som händer när man är ute o snurrar med huvudet.

Får väl kladda klart här innan jag tar tag i anteckningarna. Var och kollade på en lägenhet idag. Fy fan vad deprimerande. Skulle bli knäpp i den också, det kan jag lova. Vet så väl vad jag vill ha. Så jäkla väl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0