nothing to encounter.

Arma träningsvärk. Blev för det första ingen ledig vecka inte, tvärtom, var ledig en dag innan det var dags igen. Till råga på allt har gruppträningarna börjat igen, och det innebär att det liksom är säsong att komma i lite bättre form. Rivstartade med Jossan på cirkelträningen igår, och jotack. Det känns, det vill jag lova. Ryggen, men framför allt axlar och skuldror mår lite sisådär. Försökte på nytt idag, med pilates och aerobics. Första gången vi var på pilates, men sannerligen inte sista. Det var verkligen något i min stil, ligga på en matta på golvet och andas. Nog för att det var jädrans tungt och jobbigt ibland, sved som fasen både här och där i musklerna, men gillar't. Kunde knappt hålla mig för skratt när vi gjorde vissa övningar, men det ska ju vara skoj att träna sägs det. Jag låg då iaf och fnissade för mig själv både en och två gånger.

Kommentarer
Postat av: Carita

Haha pilates det ahr ajg tränat i 4 år nu.. eller ah med avbrott på ett år... ^^ det är inte det lättaste när dom svårare övningarna kommer ^^

2010-09-09 @ 17:47:13
URL: http://lilium.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0